kontroling in financno porocanje - wichtige

Vodja strokovne ekipe za kontroling in finančno poročanje (m/ž)

Merkur zavarovalnica je del mednarodne zavarovalniške skupine Merkur, ene najstarejših zavarovalnic v Evropi. Delovanje Merkur zavarovalniške skupine ter s tem tudi Merkur zavarovalnice je že od samega začetka usmerjeno v zagotavljanje varnosti človeku. K temu sedaj dodajamo novo usmeritev, ki presega tradicionalno in klišejsko razumevanje vloge zavarovalnice. Svojim zavarovancem in zaposlenim zato že danes pomagamo živeti tako, da bomo jutri izžarevali zdrav življenjski stil in veselje do življenja. S sloganom »Ker sem čudež življenja.« sporočamo poslovno filozofijo, ki postavlja v ospredje posameznika in njegove individualne potrebe.

Prednost zaposlitve v Merkur zavarovalnici je možnost pokrivanja širokega področja poslovanja zavarovalnice in enostaven dostop do znanja, s čimer omogočamo hiter strokovni in karierni razvoj. Zato iščemo ambiciozno osebo, z analitičnimi sposobnostmi in sistemskim razmišljanjem, da se pridruži naši ekipi v vlogi Vodje strokovne ekipe za kontroling in finančno poročanje (m/ž). Delovno mesto ponuja stimulativno okolje za pridobivanje novih znanj in vodstvenih sposobnosti ter fleksibilnost pri organiziranju dela oddelka kontrolinga in finančnega poročanja.    

 

Vodja strokovne ekipe za kontroling in finančno poročanje (m/ž)

 

Delovne naloge in odgovornosti Vodje strokovne ekipe za kontroling in finančno poročanje:

  • skrb za strokovno upravljanje in razvoj oddelka kontrolinga in finančnega poročanja;

  • skrb za organizacijo dela v oddelku kontrolinga in finančnega poročanja in izvajanje nadzora nad procesi strokovne ekipe za kontroling in finančno poročanje;

  • skrb za izvajanje procesov v strokovni ekipi skladno s sprejetimi smernicami družbe in drugimi internimi pravilniki ter zakonodajo;

  • skrb za implementacijo nove zakonodaje;

  • skrb za pripravo računovodskih izkazov, letnega poročila in poročanje zunanjim in notranjim uporabnikom finančnih informacij;

  • odgovornost za izvajanje strateškega kontrolinga, pripravo poročil, načrtov in analiz, ki so namenjeni poslovnemu odločanju;

  • skrb za pripravo poslovnih načrtov.

 

Pričakujemo:

  • najmanj VI. stopnjo (po SOK klasifikaciji) in 5 let delovnih izkušenj ali VIII. stopnjo po SOK klasifikaciji in vsaj 3 leta delovnih izkušenj;

  • dobro znanje angleškega jezika;

  • poznavanje in razumevanje dela z bazami podatkov;

  • poznavanje mednarodnih računovodskih standardov;

  • poznavanje MS Office orodij;

  • analitične sposobnosti in sistemsko razmišljanje;

  • metodološka znanja;

  • poznavanje poslovnih procesov;

  • poznavanje zavarovalniške zakonodaje;

  • zanesljivost in natančnost pri delu;

  • sposobnost vodenja ekipe.

Nudimo:

  • redno zaposlitev za nedoločen čas, s 6 mesečno poskusno dobo;

  • delo v stimulativnem, sproščenem in prijaznem delovnem okolju;

  • delo v mednarodnem podjetju, ki podpira raznolikost in enake priložnosti za vse posameznike, ne glede na spol, etično pripadnost, religijo, kulturo ali starost;

  • fleksibilen delovni čas, z možnostjo občasnega dela od doma;

  • urejene delovne razmere in prijetno delovno okolje;

  • različna formalna in neformalna druženja;

  • športne aktivnosti v sklopu Športnega društva;

  • možnost vključitve v prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje pri Pokojninski družbi A, d. d. po prvem letu zaposlitve,

  • delo v podjetju, kjer so naše vrednote: skrb za zdravje, doseganje skupnih ciljev, pošteni medosebni odnosi ter odprta komunikacija.

Prijave:

Prijave z življenjepisom in motivacijskim pismom pošljite na elektronski naslov zaposlitev@merkur-zav.si do vključno nedelje, 7. maja 2023, ustrezne kandidate pa bomo povabili na razgovor že pred iztekom navedenega roka.

Vse prijave bomo obravnavali strogo zaupno. Prijav, ki ne izpolnjujejo pogojev, ne bomo obravnavali.

 

Vabimo vas, da postanete del ponosne tradicije, ki traja že od leta 1798.

Prijavi se