Prosto delovno mesto

Asistent uprave za kadrovske zadeve (m/ž)

Si zanesljiva, organizirana, natančna, samoiniciativna in vsestranska oseba?

V ekipo Merkur zavarovalnice vabimo osebo, ki se nam bo pridružila kot Asistent uprave za kadrovske zadeve (m/ž).
Prednost zaposlitve v Merkur zavarovalnici je možnost pokrivanja širokega področja poslovanja zavarovalnice in enostaven dostop do znanja, s čimer omogočamo hiter strokovni in karierni razvoj.
 

Kdo smo?

Merkur zavarovalnica je del mednarodne zavarovalniške skupine Merkur, ene najstarejših zavarovalnic v Evropi. Delovanju dodajamo nove, sodobne usmeritve, ki presegajo tradicionalno in klišejsko razumevanje vloge zavarovalnice. Svojim zaposlenim vsak dan pomagamo živeti polneje – tudi tako, da podpiramo zdrav življenjski slog in omogočamo fleksibilnost pri delovnem času. S sloganom »Ker sem čudež življenja« sporočamo poslovno filozofijo, ki postavlja v ospredje posameznika in njegove individualne potrebe.
 

V naši ekipi si želimo osebo:

  • z dokončano vsaj VI. stopnjo izobrazbe in najmanj 3. leti delovnih izkušenj na področju kadrov,

  • s poznavanjem kadrovskih trendov in delovno-pravno zakonodajo,

  • z dobrim poznavanjem orodij MS Office in znanjem angleškega ali nemškega jezika,

  • ki je komunikativna, zanesljiva, proaktivna ter natančna in je pripravljena na osvojitev velike količine novega znanja,

  • s proaktivnim in strukturiranim pristop, svežimi pogledi ter vidi delo in priložnosti za izboljšave pri uvajanju in upravljanju sprememb,

  • ima občutek za odgovornost in obvladuje časovne roke,

  • ima odlične sposobnosti tako timskega kot samostojnega dela,

  • z veliko željo po novih znanjih in izkušnjah,

  • ki ji diskretnost in zaupnost pri ravnanju z občutljivimi informacijami ne predstavlja težav.
     

Kaj bo zajemalo tvoje delo?

  • pripravo in izvajanje kadrovskih postopkov v vseh fazah kadrovskega procesa,

  • pripravo zaposlitvenih oglasov in vodenje selekcijskih postopkov, 

  • vodenje kadrovskih evidenc, izdelovanje analiz, pripravo poročil,

  • pripravo podatkov za obračun plač,

  • urejanje in vodenje registracije časa zaposlenih,

  • skrb za varnost in zdravje pri delu (organizacija zdravniških pregledov, usposabljanja iz varstva pri delu, vodenje evidenc),

  • skrb za promocijo zdravja,

  • spremljanje kadrovskih trendov in zakonodaje ter na podlagi tega implementacijo internih politik/pravilnikov,

  • pripravo programov usposabljanja in razvoja zaposlenih v družbi, vključno z organizacijo izobraževanj.
     

Kaj ponujamo?

  • redno zaposlitev za nedoločen čas, s 6 mesečno poskusno dobo,

  • odlično izhodišče za osebni in strokovni razvoj,

  • pridobivanje dragocenih izkušenj in vpogled v delovanje večjega mednarodnega sistema,

  • delo v stimulativnem, sproščenem in prijaznem delovnem okolju, ki podpira raznolikost in enake priložnosti za vse posameznike, ne glede na spol, etično pripadnost, religijo, kulturo ali starost;

  • fleksibilen delovni čas, z možnostjo občasnega hibridnega dela,

  • možnost vključitve v prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje po prvem letu zaposlitve,

  • športne aktivnosti, izlete in subvencioniranje kart za fitnes ter vodene vadbe po tvoji izbiri,

  • dodatne aktivnosti, s katerimi spodbujamo zdrav način življenja,

  • delo v podjetju, ki skrbi za trajnostni razvoj in družabno odgovornost,

  • sadje in kavo,

  • različna neformalna druženja.

 

Če si motivirana oseba, s strastjo in željo delati v HR, potem se nam čimprej javi - pošlji nam svojo prijavo na zaposlitev@merkur-zav.si. Prijave sprejemamo do srede, 25. 10. 2023, ustrezne kandidate pa bomo povabili na razgovor že pred iztekom navedenega roka.

Pri nas ti ne ponujamo le redne zaposlitve, temveč prostor, kjer boš lahko uresničil svoje poslanstvo. Spodbujamo harmonijo med delom in zasebnim življenjem in podpiramo karierni razvoj.
Vse prijave bomo obravnavali strogo zaupno. Prijav, ki ne izpolnjujejo pogojev, ne bomo obravnavali.


Vabimo vas, da postanete del ponosne tradicije, ki traja že od leta 1798.