video 30 obletnica

30 let - besedilo

30 let Merkur zavarovalnice v Sloveniji

Več kot 220 let na vaši strani

Zgodba Merkur zavarovalnice se je začela že leta 1798, ko je bil ustanovljen Inštitut za podporo bolnih, ubogih, brezposelnih in zaradi starosti službovanja nesposobnih delavcev, predhodnik najstarejše avstrijske zavarovalnice Merkur Versicherung iz Gradca. Del te je tudi Merkur zavarovalnica, ki je bila v Sloveniji ustanovljena 18. novembra 1992 in svojim strankam ponuja zdravstvena, življenjska, nezgodna in premoženjska zavarovanja. Delovanje Merkur zavarovalniške skupine ter s tem tudi Merkur zavarovalnice je tako že od samega začetka usmerjeno v zagotavljanje varnosti človeku. Danes celotna Merkur zavarovalniška skupina združuje 1400 zaposlenih v 5 državah.

 

Družbena odgovornost ni le mrtva črka na papirju

V Merkur zavarovalnici ne spoštujejo samo človeka, ampak tudi okolje. Njihovi poslovni procesi so strateško naravnani za spodbujanje trajnostnega razvoja in sobivanja človeka z naravo. Že z digitalizacijo poslovanja zmanjšujejo vpliv na okolje, trajnostno obarvan pa je bil tudi njihov včerajšnji dogodek. Goste so namreč vabili s prav posebnim trajnostnim vabilom, ki je bilo narejeno iz recikliranega papirja in ki so ga lahko potem posadili za boljši jutri.

Merkur zavarovalnica podpira tudi različne družbeno odgovorne projekte, s katerimi vračajo družbi. Prva takšna akcija je na primer potekala v sodelovanju z organizacijama Bananaway in Ekologi brez meja, ko so se lotili čiščenja obal rek, jezer in morja – in to na supih. Pridružili so se jim člani omenjenih organizacij, prostovoljci in nekateri znani Slovenci. Med drugim so podprli tudi Festival ponovne uporabe, s katerim Ekologi brez meja spodbujajo družbo k ponovni uporabi in s tem k manj odpadkom. Prav tako pa podpirajo aktivnosti društva Onkoman, s katerimi osveščajo javnost o oblikah raka pri moških in spodbujajo k zdravemu načinu življenja.

 

Tudi v prihodnje želijo biti dober partner svojim strankam

Merkur zavarovalnica je v 30 letih v Sloveniji zgradila blagovno znamko, ki v središče postavlja človeka, kar je razvidno že iz logotipa. Usmerjeni so v ponujanje enostavnih in razumljivih produktov – poudarek pa dajejo človeku, ne zgolj zavarovanju. Zasledujejo cilj, biti dober partner strankam, predvsem na področju zdravstvenih zavarovanj in storitev ter jim nuditi kar najboljšo podporo in asistenco v njihovih najtežjih trenutkih. Njihova naloga in vloga ni samo to, da poskrbijo za poplačilo zdravstvenih storitev, temveč stranki pomagajo tudi poiskati najboljšega izvajalca za njeno zdravstveno oskrbo.

S ciljem premikati meje in ustvarjati boljši jutri ter s pogledom v prihodnost optimistično stopajo naprej.

30 let - galerija

Galerija slik

 

video 30 let MZ