Merkur zavarovalnica podaljšuje partnerstvo L’Étape Slovenia by Tour de France še za tri leta.

Merkur zavarovalnica imenski partner najmanj do leta 2028

Ljubljana, 22. december 2025. Merkur zavarovalnica s podpisom triletne pogodbe nadaljuje vlogo imenskega partnerja kolesarskega festivala L’Étape Slovenia by Tour de France. Partnerstvo predstavlja nadgradnjo letošnjega uspešnega sodelovanja ter odraža dolgoročno zavezo Merkur zavarovalnice projektom, ki spodbujajo aktiven življenjski slog, timski duh in dobrodelnost, saj bo del sponzorskih sredstev namenjen tudi Fundaciji Mateja Mohoriča.


Dolgoročna partnerstva temelj za nadgrajevanje dogodka

Merkur zavarovalnica kot imenski partner nadaljuje izjemno pomembno vlogo tudi pri podpori strateškega razvoja in nadgrajevanju dogodka, ki z leta v leto krepi podobo mednarodnega kolesarskega festivala in prepoznavnost kot enega najboljših dogodkov globalne serije L'Etape by Tour de France. Festival udeležencem omogoča edinstveno izkušnjo kolesarjenja na trasah, zasnovanih po vzoru profesionalnih etap Dirke po Franciji, hkrati pa dolgoročna partnerstva pomembno prispevajo k razvoju kolesarske kulture in promociji aktivnega življenjskega sloga za vse generacije, ter bogatitev programa.


Merkur zavarovalnica Poslovna etapa

Že ob našem prvem letu sodelovanja 2025 smo premierno izvedli Merkur zavarovalnica Poslovno etapo v dveh formatih: kot skupinsko vožnjo in kot preizkušnjo dvojic. Gre za edinstveno team-building kolesarsko izkušnjo, namenjeno povezovanju ekip in podjetij skozi skupno športno izkušnjo.

»S pokroviteljstvom projekta L’Étape Slovenia želimo preseči klasično sponzorstvo. Verjamemo v partnerstva, ki ustvarjajo konkreten učinek tako v športu kot v širšem družbenem in poslovnem okolju. Podpora glavnemu dogodku, Poslovni etapi in fundaciji Mateja Mohoriča je del naše zaveze k spodbujanju gibanja, povezovanja in razvoja mladih talentov,« je ob podpisu pogodbe poudaril Miha Pahulje, član uprave Merkur zavarovalnice.


Ambasador Matej Mohorič

Obraz Merkur zavarovalnica L’Étape Slovenia by Tour de France ostaja vrhunski slovenski kolesar Matej Mohorič, ki s svojo športno potjo, vztrajnostjo in vrednotami pomembno sooblikuje identiteto dogodka. V okviru ključnega partnerstva Merkur zavarovalnica bo del sredstev namenjen tudi podpori Fundaciji Mateja Mohoriča, ki mladim omogoča lažji vstop v svet kolesarstva ter spodbuja zdrav in aktiven življenjski slog. S tem Merkur zavarovalnica partnerstvu dodaja tudi jasno družbeno odgovorno noto.


»Zelo vesel sem, da Merkur zavarovalnica podpira naš dogodek. S tem kaže, da so družbeno odgovorno podjetje. S podporo Fundaciji Mateja Mohoriča podpirajo mlade kolesarje in jim omogočajo, da vzljubijo ta lep šport. Kot partner dogodka kolesarstvo predstavijo tudi širši javnosti in jih nagovarjajo k aktivnejšemu in bolj zdravemu življenjskemu slogu. Kolesarstvo nas povezuje. Ne samo, da skrbimo za svoje telo, ampak je to lahko tudi čas za aktivno druženje z enako mislečimi in odmik od vsakdanjega vrveža. S podporo fundaciji je del sredstev namenjen tudi otrokom s posebnimi potrebami. Pomagamo jim pri nakupu prilagojene opreme, ki jim omogoča, da izkusijo radosti tega športa.« je povedal Matej.


Tomaž Ambrožič, direktor Sport Media Focus, ki organizira dogodek, pa je zaključil: »Izjemno smo veseli, da je Merkur zavarovalnica prepoznala dodano vrednost dogodka L'Etape Slovenia, saj je pri tako velikem dogodku strateško partnerstvo ključno za razvoj in rast. Prepričan sem, da dogodek nagovarja ciljno javnost, ki se prekriva z javnostjo našega partnerja, zaradi česar verjamem, da bo partnerstvo zelo uspešno«.


član uprave Merkur zavarovalnice Miha Pahulje (levo),  Matej Mohorič (sredina),  direktor Sport Media Focus Tomaž Ambrožič (desno)