Pri Merkur zavarovalnici skrbimo za vaše zdravje in dobro počutje, pomembno pa nam je tudi, da vam pomagamo ohranjati čim boljšo kvaliteto življenja. Zato po lanskoletnem uspehu dnevov joge smo se odločili, da bomo dogodek ponovili tudi letos. Dogodek je brezplačen in lahko se ga udeleži kdorkoli, vsak prijavljen pa prejme tudi priročno darilo. 

Dnevi joge bodo letos potekali: 

  • 14.9. - Maribor (Drava center, Limbuško nabrežje 2) 
  • 21.9. - Portorož (Lifeclass hotel & spa, plaža Meduza)
  • 28.9. - Ljubljana (park Špica)

Program: 

  • 9:00 - začetek dogodka
  • 9:30 - začetek joga delavnice
  • 10:30 - ostali spremljevalni dogodki (nagradna igra, masaže,...)

Svojo prijavo lahko oddate v spodnjem obrazcu. 

S prijavami pohitite, saj je število mest omejeno.

 

 

Pogosta vprašanja
Joga dnevi 2019

Ali je dogodek brezplačen?

Da, dogodek je brezplačen, prav tako pa vsak udeleženec na dogodku prejme manjše darilo.

Komu je dogodek namenjen?

Namen dogodka je sproščanje in rekreacija, zato je vadba primerna tako za začetnike kot tudi za že bolj izkušene.

Koliko časa traja dogdek?

Po kratkem nagovoru organizatorja je predvidena dolžina vadbe 1 ura. Po vadbi pa so vsi udeleženi vabljeni na našo stojnico, kjer bodo na voljo voda in smoothiji za okrepitev.

Zakaj joga?

Vsaka telesna vadba, izvajana relativno pravilno, je koristna. Vseeno se joga razlikuje od drugih telesnih vadb, saj nismo osredotočeni primarno le na telo, temveč se veliko ukvarjamo tudi z dihanjem, umom in svojimi različnimi vzorci (navadami), v katere smo pogosto »ujeti.« Na Merkurjevih dnevih joge bodo učili skupinsko vodeno prakso različni učitelji, ki izhajajo iz Parinama joga centra in tudi sami učijo v različni predelih Slovenije. V vodeni praksi joge vas bomo vodili skozi ustvarjalno sekvenco različnih gibov in telesnih položajev, tehnik izboljšanje koncentracije in čuječnosti ter na koncu popolno fizično in psihološko sprostitev.

Kateri so pozitivni učinki joge?

Izboljšanje stika s telesom in dihom, večja moč in stabilnost ter boljša gibljivost telesa, zmanjšanje in preprečevanje bolečin v hrbtenici in drugih sklepih, večji fokus uma, izboljšanje stika s sedanjim trenutkom, zmanjšanje napetosti v telesu in umu