Dirka Tour de France je eden največjih dogodkov kolesarstva. Ko jo je leta 1903 francoski športni časopis L’Equipe prvič organiziral, je bil izziv skorajda nadčloveški, spektakel pa toliko bolj senzacionalen. 21 dni vožnje po Franciji in čez alpske prelaze, kot so Col du Galibier, Alpe d’Huez, Mont Ventoux in Col du Tourmalet v Pirenejih, je tudi danes izkušnja, na kateri se preizkušajo meje in ki jo le redki zmorejo, na njej pa zmagajo lahko le najboljši kolesarji. Gorivo za človeški stroj Med najboljše sodijo kolesarji, ki se najbolje prehranjujejo in fiziološko optimalno pokrijejo svojo dnevno potrebo 6.000 kcal. Hannah Grant, vodja kuhinje legendarnih ekip, kot sta Tinkoff in BORA, pripravlja gorivo za šampione, kot je Peter Sagan, ali legendarne junake, kot je Alberto Contador. Mojstrska kuharica dirke Hannah Grant razkriva skrivnosti svojega kuhinjskega tovornjaka in omogoča vpogled v kuharske lonce premikajoče se kuhinje ob robu proge tisočerih bolečin. Na dirki Tour de France zmagate z nogami in želodcem – recepti za uspeh herojev Alp in Pirenejev, sprintov in kronometrov njihove vodje kuhinje, Hannah Grant.
 

Poln rezervoar takoj po športu Dva dejavnika omejujeta zmogljivosti športnikov na poti do vrha, npr. prelaza Col du Galibier: zaloga glikogena (torej rezervoar sladkorja v telesu) in kisik, ki ga pljuča lahko dovajajo v mišice. Proti pomanjkanju kisika pomagajo samo višinski in naporni treningi. K optimalnemu shranjevanju glikogena, torej za popolno polnjenje rezervoarja mišičnega motorja, pripomoreta dva prehranjevalno-fiziološka mehanizma, ki ju izkorišča način prehranjevanja Performance Cooking, ki ga je razvila Hannah Grant: PETER SAGAN SVETOVNI PRVAK IN PETKRATNI DOBITNIK ZELENE MAJICE NA DIRKI TOUR DE FRANCE »PREHRANA JE ENA OD OSNOV ZMOGLJIVOSTI.«

1. Sinteza glikogena v mišicah poteka hitreje in učinkoviteje, če ogljikove hidrate zaužijete neposredno po telesni aktivnosti – do 45 minut po obremenitvi.
2. Beljakovine in ogljikove hidrate je treba po obremenitvi zaužiti SKUPAJ. Ogljikovi hidrati in proteini sodelujejo pri polnjenju rezervoarja glikogena in te lo preklopijo v anabolno stanje obnove mišic.