Vsakdo jih pozna: popolne fotografije obrokov na Facebooku ali Instagramu. Ameriški športni navdušenci so uvedli nov trend, ki je zaradi družbenih  mrežij postal priljubljen tudi pri nas: priprava obrokov. To se zdi zelo priljubljeno in tudi je. Vendar to ni nekaj novega. Pomeni preprosto, da si obrok pripravite vnaprej. Kaj pa pomeni ta trend?


ZDRAVA ALTERNATIVA ZA S SABO


Predvsem, kadar smo na poti, se je težko uravnoteženo prehranjevati. Ponudba hitre prehrane pa je zelo velika. V pripravljenih obrokih v supermarketih
je preveč maščobe, sladkorja in dodatkov. Priprava obrokov je preprosta rešitev in zdrava alternativa. Gre za to, da se izognemo restavracijam s hitro
prehrano in nezdravim pripravljenim obrokom, namesto tega si obroke načrtno pripravimo vnaprej. Prednosti so očitne. Vedno točno vemo, kaj jemo – in natanko po našem okusu. Če hrano pripravimo vnaprej, telo dobi vse hranilne snovi, ki jih potrebuje, da ostane zdravo dolgo časa. Najboljše pa je, da s tem, ko si sami pripravljamo hrano, tudi prihranimo. Poleg tega s tem načinom prehranjevanja zmanjšujemo količino odpadkov. Pri naročilu dostave  hrane ali nakupu sendviča iz vitrine v supermarketu praviloma ostane veliko embalaže, ki po tem, ko hrano pojemo, roma v smeti. Povsem drugače
kot pri pripravi obrokov vnaprej. Za shranjevanje in prenašanje predhodno pripravljenih jedi so primerne zelo raznovrstne posode. Uporabite lahko
kozarce s pokrovi ali podobno. Posode in škatle za hrano iz stekla ali plastike so praktične, njihovo shranjevanje je preprosto in lahko jih večkrat
uporabite. Kdor za to ne želi porabiti veliko denarja, je v trgovinah na voljo plastična posoda po ugodni ceni, to posodo pa je večinoma mogoče prati tudi
v pomivalnem stroju. Pomembno je, da ta posoda ne vsebuje škodljivih snovi.

 

VNAPREJŠNJA PRIPRAVA HRANE ZA ZGLED – TAKO DELUJE PRIPRAVA OBROKOV


Če bi radi poskrbeli za spremembo  s kuhanjem vnaprej, se je treba na to pripraviti. Če že pri nakupovanju veste, kaj boste kuhali v prihodnje, je večji del dela že opravljen. Kako boste vnaprejšnjo pripravo obrokov vpletli v svoj vsakdan, se odločite sami. Ena od možnosti je, da razmišljate po pih. Poskrbite, da boste zaužili dovolj beljakovin, sadja in zelenjave, tudi solat. Te elemente je mogoče brez veliko truda kombinirati, zapakirati in vzeti s sabo in tako zdravo preživeti dan. Druga možnost je, da si hrano za naslednji dan pripravite že zvečer. Pri tem preprosto pripravite eno porcijoveč. Nekateri pa si že v nedeljo skuhajo za ves teden. Prednost tega je, da v že tako stresnih delovnih dneh ni treba skrbeti še, kaj boste jedli naslednji dan. Najbolje je, da poskusite, kaj vam najbolj ustreza, saj ima vsak svoje potrebe in rutine. Uravnotežena prehrana je temelj za to, da ostanemo zdravi in močni. Trend
vnaprejšnje priprave obrokov in vrnitev škatle za malico ali kosilo je pozitiven. Ljudje se čedalje bolj zavedamo odgovornosti za zdravje – ne glede na to,
kje smo. Na kratko: zanesljivo je vredno poskusiti.