Delovni dan Matthiasa Snobeja se začne zgodaj in konča pozno. Kot osebni trener mora imeti za svoje stranke čas takrat, kadar utegnejo. Tako je Matthias vsak dan pripravljen že ob šesti uri zjutraj. Njegovo delo: v čim krajšem času iz treninga izvleči največjo možno učinkovitost za svoje stranke. Ne da bi jih pri tem preveč obremenil, demotiviral ali celo poškodoval. Kljub vsej previdnosti se Matthiasovo delo, ki mu zaupajo tudi nekateri zaposleni družbe Merkur Versicherung za izboljšanje svoje telesne pripravljenosti, meri po tem, za koliko se izboljša telesna kondicija njegovih strank. Zato je razumljivo, da Matthias Snobe uporablja trend, ki zagotavlja učinkovit trening in zabavo: funkcionalni fitnes, kar ne pomeni nič drugega kot to, da trenirate prvotne funkcije svojega telesa. Kdor zna pametno uporabljati sistem, lahko vsak dan dviguje zaboje s pivom, ne da bi se bal, da mu pri tem poči v križu. Tisti, ki izvajajo funkcionalni fitnes, lahko na prsih nosijo dojenčka in hkrati nesejo nakupe v hišo, ne da bi jim bilo treba uporabiti avto ali kolo. Še več: Če padete, padete pravilno, ker mišice trupa popolnoma sodelujejo z nadlaktmi, ramenskim sklopom in prsnimi mišicami in omogočajo, da se pri padcu ujamete. Prednosti te metode vadbe bi lahko naštevali v nedogled, saj ležijo na dlani: noben sklop mišic ni premalo natreniran, znotraj poteka gibanja ni ničesar, kar bi lahko odpovedalo. Kot pravi Snobe, pri funkcionalnem fitnesu ne gre predvsem za popolno estetiko telesa, za katero si prizadevate, ko v fitnes studiu ločeno trenirate posamezne skupine mišic na različnih napravah. »Pri funkcionalnem fitnesu se več sklopov mišic oblikuje tako, da lahko pri gibanju dobro sodelujejo med seboj,« razlaga Snobe. »Vedno se hkrati dela na več sklepih. Na primer lahko izvajate vajo, ki v najboljšem primeru trenira bicepse, vendar se izvaja prek ramen, prsi in rok.« V večini primerov na uspeh – seveda odvisno od intenzivnosti treninga – ni treba dolgo čakati. Izboljšave učinkovitosti gibanja pa poleg tega niso dobre le za vsakdanje gibanje, temveč so seveda dobre tudi za izvajanje drugih športov. Snobe: »Pri mojih strankah je funkcionalni fitnes zelo priljubljen, ker tudi vse pogosteje ponujam kombinacije z vadbenimi enotami v drugih vrstah športa. Praktično vsak trening je mogoče podpreti oz. kombinirati z elementi funkcionalnega fitnesa – vse od boksa in joge pa do nogometa, od koder funkcionalni fitnes dejansko izvira. Pravzaprav se je ta vrsta treninga razvila iz priprav nemške nogometne reprezentance na evropsko prvenstvo leta 2008. Predhodnik Jogija Löweja, Jürgen Klinsmann, je najel ameriškega fitnes trenerja Marka Verstegna, da bi izboljšal gibanje reprezentantov. Zahvaljujoč njemu, je nemška reprezentanca prišla do finala – in razvil se je funkcionalni fitnes kot izpeljanka iz njegovega programa treningov.