Na začetno stran
Nahajate se: 
 

Jutranji Lifestyle dogodek za medije uspel!

Merkur zavarovalnica v preteklem letu uspešna, z novo revijo Wellife nadaljuje z ozaveščanjem za zdrav življenjski slog
Lifestyle dogodek za medije 
 
Merkur zavarovalnica je novinarjem pripravila zdrav zajtrk (Goran Arsović, direktor Merkur Lifestyle, mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice, Klemen Bunderla, ambasador zdravega življenja Merkur zavarovlanice, dr. Martin Stihsen, predsednik uprave Merkur zavarovalnice)
 
Ljubljana, 22. junij 2017 - Merkur zavarovalnica, ki v letošnjem letu praznuje 25-letnico, se v lanskem letu lahko pohvali s pozitivnimi rezultati poslovanja. "Dober rezultat je zagotovo posledica dejstva, da se ljudje vse bolj zavedajo pomena zdravega življenjskega sloga in za to smo mi pravi partner. Ljudje so to že začeli prepoznavati.« je o razlogih za uspeh povedal dr. Martin Stihsen, predsednik uprave Merkur zavarovalnice. Zdravo naravnan in razgiban je bil tudi lifestyle dogodek za medije na Osrednji ljubljanski tržnici, ki se je odvijal ob Merkurjevem t. i. food trucku, s katerim bodo skupaj s Klemnom Bunderlo, ambasadorjem za zdrav življenjski slog Merkur zavarovalnice nadaljevali akcijo ozaveščanja k zdravemu življenjskemu slogu po vseh večjih slovenskih mestih. Na dogodku so novinarjem prvič prestavili tudi novo revijo za zdrav življenjski slog Wellife ter atraktivno kampanjo, ki so jo zasnovali v sodelovanju s svetovnimi kuharskimi mojstri Jamie Oliver Food Foundation.
 
Jutranja telovadba 
 
Verjetno najbolj zdrava tiskovna konferenca v Sloveniji
 
Merkur zavarovalnica v letu 2016 skoraj 46,9 milijona evra bruto zavarovalne premije

Merkur zavarovalnica je v letu 2016 dosegla vidne uspehe; v primerjavi z letom 2015 je povečala obračunane premije za 1,9 odstotkov na skoraj 46,9 milijona evra bruto kosmate obračunane zavarovalne premije kot tudi število sklenjenih zavarovanj (204.918). Še posebej velja omeniti rast na področju zdravstvenih zavarovanj, kjer smo dosegli rast obračunane premije v višini 35,51 odstotka.

KPI's
  2016 2015
Kosmata obračunana premija
46.898.224 EUR
46.025.637 EUR
Rast kosmate obračunane premije 1,90 % 1,78 %
Rast kosmate obračunane premije pri zdravstvenem zavarovanju 35,51 %
27,87 %
Čisti poslovni izid poslovnega leta 2.554.676 EUR
2.908.486 EUR
Količnik solventnosti po Solventnosti II 180,60 %
n/a
Količnik solventnosti po Solventnosti I n/a
185,50 %
Število sklenjenih zavarovanj 204.918
197.951
Število zaposlenih na 31.12. 164
161

 

Naš količnik solventnosti je bil konec leta okrog 180 odstotkov in je skladen s cilji, kar je zadovoljivo razmerje lastniškega kapitala.

"Konec leta 2016 smo imeli 164 zaposlenih. Naš cilj je v naslednjih letih postopoma povečati število na vsaj 200 zaposlenih. Za nas je to jasno znamenje, da verjamemo v slovenski trg in da želimo tu ostati vsaj še naslednjih 25 let." je povedal dr. Martin Stihsen, predsednik uprave Merkur zavarovalnice.

 
Ob 25. obletnici se aktivnosti za zdrav življenjski slog nadaljujejo in nadgrajujejo
dr. Martin Stihsen, predsednik uprave Merkur zavarovalnice 
 

Kolo za izdelavo smutijev je preizkusil tudi dr. Martin Stihsen, predsednik uprave Merkur zavarovalnice 

Že lani je Merkur zavarovalnica doživela preobrazbo in se z novo podobo in filozofijo pozicionirala kot zavarovalnica, ki svojim zavarovancem nudi podporo pri ohranjanju zdravega življenjskega sloga. Letos bodo aktivnosti še nadgradili in svojim zavarovancem ponudili še več za dosego cilja - zdravega življenjskega sloga.

»Jeseni pričenjamo s turnejo s t.i. food truck-om po vsej Sloveniji, organizirali bomo aktivne dogodke z rekreacijo in učenjem izdelovanja smutijev. Poleg tega bomo na trgu predstavili novo življenjsko in zdravstveno zavarovanje. Slednje bo popolna novost na slovenskem trgu - svojim zavarovancem bomo omogočili, da si sami sestavijo popolnoma personalizirano zdravstveno zavarovanje glede na svoje potrebe, želje in zmožnosti. In ne nazadnje - razvijamo tudi lastno unikatno aplikacijo za pametne telefone, s katero bodo naše zveste stranke lahko poiskale ponudnike storitev, povezanih z zdravim življenjskim slogom, ki jim bodo ponujali lepe popuste.« je njihovo vizijo orisal član uprave Merkur zavarovalnice mag. Terence J. Taylor.

Merkur zavarovalnica svojim zavarovancem nudi storitve, povezane z zdravim življenjskim slogom in preprečevanjem bolezni - wellness storitve, šport pod nadzorom profesionalnih trenerjev, masaže itd. Za profesionalno uresničevanje vizije, povezane z zdravim življenjskim slogom Merkur zavarovalnica sodeluje s podjetjem Merkur Lifestyle Slovenija ter organizacijo Jamie Oliver Food Foundation, s katero so pripravili novo oglaševalsko kampanjo, ki temelji na zdravi prehrani. Ambasador Merkur zavarovalnice za zdravo življenje je Klemen Bunderla, ki je s svojo življenjsko zgodbo idealen vzor.

 
Wellife Magazine tudi v Sloveniji
Ambasador Klemen Bunderla z novo revijo Wellife. 
 

Ambasador Klemen Bunderla je predstavil novo revijo Wellife

Da bodo sedanji in bodoči zavarovanci Merkur zavarovalnice popolnoma obveščeni o novostih in pomembnih informacijah v zvezi z zdravim življenjskim slogom, je bila na današnjem Lifestyle dogodku predstavljena tudi revija Wellife. »Naša nova revija Wellife bo izhajala dvakrat na leto, v njej pa bo poudarek na temah, kot so trendi pri doseganju zdravega življenjskega sloga, zdravo telo, zdrava hrana, polno življenje in prosti čas. To je res velika novost na slovenskem trgu in prepričan sem, da jo bodo bralci z navdušenjem prelistali in jo vzeli za svojo,« je izid nove revije z besedami pospremil mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice.

 
Po uspešnem lanskem letos že drugi Merkur zavarovalnica Business Run
Višek vsega letošnjega dogajanja predstavlja drugi Merkur zavarovalnica Business Run, ki bo potekal 21. septembra v parku Tivoli v Ljubljani. »Že lani je na dogodku sodelovalo okrog tisoč udeležencev, letos jih pričakujemo še enkrat več, in sicer tudi zaradi koncerta naše atraktivne posebne gostje - Severine,« napoveduje mag. Terence J. Taylor. Merkur zavarovalnica Business Run je sijajna priložnost za družbe, da svoje sodelavce motivirajo s t. i. team buildingom, ki vključuje zdravje, šport in zabavo. »V Merkur zavarovalnici bomo povabili vse sodelavce, saj želimo tudi njih spodbujati k zdravemu življenju. Vabljeni tudi vi - če ne tečete, pa se nam pridružite vsaj pri nordijski hoji!« je z vabilom zaključil mag. Terence J. Taylor.
 
O Merkur zavarovalnici d.d.

Merkur zavarovalnica je bila ustanovljena novembra 1992 z namenom prodaje zdravstvenih zavarovanj. Danes Merkur zavarovalnica ponuja tako življenjska kot neživljenjska zavarovanja, kot so nezgodno, premoženjsko in zdravstveno zavarovanje. V Sloveniji je Merkur zavarovalnica prepoznana kot stabilna in zaupanja vredna družba, katere lastnik je avstrijska družba Merkur Versicherung.

 
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 

Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 

Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 

Lifestyle dogodek za medije 
povečanje slike
 
mag. Terence J. Taylor 
povečanje slike
 
Telovadba 
povečanje slike
 

 
 
 
Brezplačna številka080 28 55
 
 
 
Cookie Consent