Na začetno stran
Nahajate se: 
 
Merkur zavarovalnica in fundacija »Jamie Oliver Food Foundation« Medijski dogodek v hotelu Lone, Rovinj, Hrvaška

Dobra hrana za boljšo kakovost življenja

Merkur zavarovalnica podpira kampanjo »Jamie’s Food Revolution« za doseganje skupnega cilja: promovirati radostno in zdravo kuhanje ter cenovno dostopno in okusno hrano za vse.
Direktor Maister Luxury Cluster Peter Loesch (levo) in generalni direktor Merkur Insurance Group mag. Gerald Kogler (desno) v družbi Jamieja Oliverja. 
 

Direktor Maister Luxury Cluster Peter Loesch (levo) in generalni direktor Merkur Insurance Group mag. Gerald Kogler (desno) v družbi Jamieja Oliverja.

Datum:
od petka, 28. aprila, do sobote, 29. aprila 2017

Za razliko od vseh drugih zavarovalnic Merkur zagotavlja obsežno preventivno skrb za svoje stranke, in sicer s storitvami in programi, ki imajo neposreden učinek na življenje ljudi. Zdravstveno varstvo s poudarkom na zdravem prehranjevanju je pri tem ključnega pomena. S fundacijo »Jamie Oliver Food Foundation« in njeno svetovno kampanjo »Jamie's Food Revolution« je Merkur pridobil popolnega partnerja za promocijo zdrave in okusne hrane ter radostnega kuhanja. 

 
Kampanja »Food Revolution«
V kuhanju so se pomerili mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice, Klemen Bunderla, ambasador zdravega življenja Merkur zavarovalnice, in Goran Arsović, vodja korporativnih partnerjev in generalni direktor Merkur Lifestyle (z leve proti desni). 
 

V kuhanju so se pomerili mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice, Klemen Bunderla, ambasador zdravega življenja Merkur zavarovalnice, in Goran Arsović, vodja korporativnih partnerjev in generalni direktor Merkur Lifestyle (z leve proti desni). 

Dostop do dobre, sveže in prave hrane ter osnovne veščine kuhanja imajo moč preoblikovanja življenj in prav to je namen fundacije »Jamie Oliver Food Foundation«. Z delovanjem v ZK, ZDA in preko fundacije »Good Foundation« v Avstraliji predstavlja vodilno, obsežno in aktualno prehransko revolucijo za izboljšanje zdravja in sreče prihodnjih generacij skozi hrano, ki jo jedo.

S prehranskimi izobraževalnimi programi, ki jih izvaja na lokalni ravni, ter nacionalnimi in mednarodnimi kampanjami, ki vplivajo na strategijo reševanja ključnih težav, si prizadeva spremeniti način, na katerega se ljudje in njihove družine prehranjujejo.
 
Naj dobra hrana postane izkušnja

Merkur zavarovalnica si prizadeva za podporo tega namena ter pripeljati hrano kot izkušnjo v vsakdanje življenje ljudi. Namesto dolgočasne teorije Merkurjevi programi »prehranske revolucije« nudijo barvite izkušnje okušanja ter zabaven navdih za Merkurjeve stranke kot tudi za vse ostale.

Izvršilni direktor Merkur zavarovalnice, Gerald Kogler, pojasnjuje razloge za združevanje moči z Jamiejem Oliverjem: »V središču naših zdravstvenih storitev, dejansko je to filozofija celotnega podjetja, je preventiva, združena z radostmi življenja. Razumevanje hrane in prehrane kot del zdravega življenjskega sloga je ključnega pomena. Brez primerne prehrane so ljudje izpostavljeni tveganju za čezmerno telesno težo ali trpijo za podhranjenostjo, kar jih izpostavlja povečanemu tveganju za bolezni. Fundacija »Jamie Oliver Food Foundation« in Merkur sta partnerja, ki imata iste korenine in enake cilje - kuhanje kot ključna življenjska veščina.«

Jamie Oliver dodaja: »Skupaj z Merkur zavarovalnico želim predvsem pokazati, da je zdrava in sveža hrana zabavna. Dobra prehranska izobrazba ljudem vsepovsod omogoča razvoj boljšega, bolj razumevajočega in uravnoteženega odnosa do hrane, v zameno pa jim omogoča sprejemanje odgovornih in trajnostnih prehranskih izbir za življenje.«

 
Merkurjeva kampanja »Food Revolution«
Roki sta si podala mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice, in Klemen Bunderla, ambasador zdravega življenja Merkur zavarovalnice. 
 

Roki sta si podala mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice, in Klemen Bunderla, ambasador zdravega življenja Merkur zavarovalnice. 

Merkurjeva medijska kampanja 2017 se osredotoča na pomembnost cenovno dostopne in hranljive hrane za ljudi vseh starosti. S promocijo neposrednega pristopa v povezavi s posameznikovimi kulinaričnimi navadami si Merkur prizadeva vsakogar naučiti osnovnih veščin za pripravo zdrave hrane z naklonjenostjo sodobnemu, urbanemu in zavestnemu načinu življenja, zlasti mlade ljudi in mlade družine.
• Tiskani in spletni oglasi bodo vsebovali zdrave in okusne recepte za jedi, ki jih je enostavno
  in zabavno pripravljati.
• Celostna paleta »revolucionarnih« receptov bo objavljena na Merkurjevi spletni strani in
  bo vključevala predjedi, juhe, glavne jedi, priloge in sladice.
• Kratki sodobni videoposnetki prikazujejo hiter in enostaven način priprave zdrave
  hrane - vodnik, ki vas korak za korakom pripelje do takojšnje kulinarične sreče.
• Osnovna prehranska načela, objavljena na spletni strani, bodo ljudi usposobila, da bodo
  vedeli, kaj je dobro za njihovo zdravje in dobro počutje.
• Brezplačni kuharski tečaji za Merkurjeve stranke bodo potekali pri hrvaškem partnerju
  v hotelu Lone v Rovinju.

 
Prihod kampanje »Food Revolution« k Merkurjevemu partnerju in umik za dobro počutje

Za zagotavljanje svojih storitev in ponudbe zdravstvenega varstva Merkur že vrsto let sodeluje s priznanimi hoteli s centri dobrega počutja v štirih državah. Za namene kampanje »Food Revolution« pri ekskluzivnem izvajanju posebnega programa za dobro počutje na temo hrane za Merkurjeve stranke v hotelu Lone v Rovinju na Hrvaškem Merkur sodeluje s svojim partnerjem Maistra Hotel Group.

Merkur verjame, da je učenje kuhanja od začetka eden najpomembnejših načinov za prevzem nadzora nad svojim zdravjem. Zato kulinarični program dobrega počutja vse Merkurjeve stranke oborožuje z veščinami za vsakodnevno kuhanje okusnih in cenovno dostopnih obrokov zase in za svoje družine.

Kuharji, ki so del osebja v hotelu Lone, so opravili intenzivno petdnevno usposabljanje, ki ga je izvedla fundacija »Jamie Oliver Food Foundation«, s čimer so prejeli potrdilo, da lahko sami izvajajo kulinarična usposabljanja »Food Revolution«. Učni program je obsegal ključno prehransko izobraževanje, praktične veščine in usposabljanje kot tudi etična vprašanja in kulturo blagovne znamke »Jamie's Food Revolution«.

Po uspešno zaključenem programu »train the trainer« (učenje učitelja) bosta Radovan Blagić in njegova ekipa od maja do decembra 2017 tedensko nudila redna izobraževanja o zavestnem prehranjevanju, zdravem kuhanju ter o osnovnih kuharskih veščinah, ne samo za Merkurjeve stranke, ampak tudi za hotelske goste. Posebej za izvajanje teh izobraževanj sta bila zgrajena učni prostor in kuhinja, ki se imenuje »revoLution« in se bo za javnost odprla 6. maja 2017.

Peter Loesch, generalni direktor hotela Lone, je vesel razširitve sodelovanja z Merkurjem v korist gostov: »Restavracija hotela Lone nudi regionalno in srednjeevropsko kuhinjo, zlitje med tradicionalnimi in sodobnimi mediteranskimi specialitetami. Skozi sodelovanje z lokalnimi partnerji ter uporabo organskih sestavin za ustvarjanje edinstvenih izkušenj okušanja se držimo filozofije kampanje 'Jamie's Food Revolution'.«

 
Brezplačne kuharske delavnice za Merkurjeve stranke
Kuharski mojstri so v energičnem slogu Jamieja Oliverja predstavili kuhanje po načelih zdravega življenja. 
 

Kuharski mojstri so v energičnem slogu Jamieja Oliverja predstavili kuhanje po načelih zdravega življenja.

»Revolucionarne« kuharske delavnice v hotelu Lone bodo odprte za vse hotelske goste, s posebnim dodatkom za Merkurjeve stranke, ki bodo izobraževanja lahko obiskovale brezplačno. Ta ponudba velja za vse Merkurjeve stranke, ne glede na to, katero zavarovanje imajo sklenjeno, vključno z zdravstvenim, življenjskim, nezgodnim in premoženjskim zavarovanjem. Izobraževanja lahko rezervirate neposredno v hotelu poleg vseh drugih Merkurjevih preventivnih programov ali storitev.

Načrtovano je, da bodo izobraževanja potekala v kuhinji »revoLution« vsako soboto okrog poldneva, sodelovalo pa bo osem do deset udeležencev. Izobraževanja bodo trajala najmanj uro in pol ter bodo zajemala pripravo dveh obrokov. Temu bo sledilo kosilo. V glavni sezoni je mogoče zagotoviti dodatna izobraževanja ter intenzivna individualna izobraževanja.

 
Merkur zavarovalnica: Preventiva je naša pristojnost

Merkur je najstarejša zavarovalnica v Avstriji ter eno izmed vodilnih zavarovalniških podjetij v državi. Osredotoča se na preventivo. Filozofija podjetja, »preventiva pred zdravljenjem«, poudarja njegove edinstvene kompetence za pomoč pri ohranjanju kakovosti življenja svojih strank. Merkur pokriva preventivno zdravstveno varstvo z izjemnim strokovnim znanjem in svojo lastno ekipo trenerjev, terapevtov in zdravnikov. S tem ko živi in diha za idejo o preventivi, je prva »prevarovalnica« na svetu.

Link opens in new window www.merkur.at

 
Kampanja »Jamie’s Food Revolution«

Jamie Oliver ima kot družbeno predan zvezdniški kuhar velik cilj: učiti ljudi o dobri in sveži hrani. Njegova kampanja »Food Revolution« skrbi, da dobra hrana postaja nekaj, kar lahko izkusi vsak. Brez gurmanskega odnosa in brez moraliziranja je kampanja »Food Revolution« oblikovana, da navdihuje ljudi, da jedo dobro in zdravo hrano. Kampanja »Food Revolution« je aktivna po vsem svetu in je najbolj priljubljeno gibanje, ki si prizadeva spremeniti življenjski slog ljudi skozi naravno in zdravo prehrano.

Link opens in new window www.jamiesfoodrevolution.org

 
Podjetje Maistra/Hotel Lone

Podjetje Maistra PLC. s sedežem v Rovinju je bilo ustanovljeno leta 2005 in je podedovalo 50-letne izkušnje v turizmu. Z desetimi visokokakovostnimi hoteli, osmimi turističnimi naselji in šestimi kampi v Rovinju in Vrsarju se uvršča med vodilna turistična podjetja v Mediteranu. Hotel Lone, ki so ga zasnovali najboljši hrvaški arhitekti in oblikovalske ekipe ter opremili vrhunski umetniki, predstavlja edinstveno estetsko izkušnjo kot tudi eleganten umik s petimi zvezdicami, pri čemer zagotavlja pristno istrsko izkušnjo.

Link opens in new window  www.maistra.com

 
 
Brezplačna številka080 28 55
 
 
 
Cookie Consent