Na začetno stran
Nahajate se: 
 
»Danes za vaš jutri«,

Nova podoba, nov slogan in dobrodelna dražba

Day1 
 

Merkur zavarovalnica d.d je 5. septembra letos sredi ljubljanskega parka Tivoli pripravila poseben dogodek. Pred okoli 350 povabljenci je v slovesni, vendar tudi sproščeni atmosferi razkrila svojo prenovljeno celostno podobo. Povabilu so se odzvali tudi gostje iz Avstrije, Hrvaške, Srbije ter Bosne in Hercegovine, ki so na terasi gradu Tivoli z moderatorjem večera Igorjem E. Bergantom, Denisom Stroligom, predsednikom uprave Merkur zavarovalnice, predsednikom njenega nadzornega sveta in članom uprave matične družbe Merkur Vorsicherung AG iz Gradca Christianom Kladivo ter našim nekdanjim vrhunskim športnikom Iztokom Čopom pričakali razkritje novega obraza najstarejše zdravstvene zavarovalnice v Srednji Evropi, Merkur Versicherung AG.

Razpoloženje je bilo slovesno tudi zato, ker bo Merkur zavarovalnica naslednje leto obeležila že četrt stoletja delovanja na slovenskem trgu. To je posebej poudaril Christian Kladiva, predsednik nadzornega sveta in član uprave matične družbe Merkur Versicherung AG iz Gradca. Njegovi komplimenti na račun uspehov slovenske uprave in njenega predsednika Denisa Stroliga so bili sprejeti z aplavzom. Gospod Kladiva je med drugim povedal tudi to, da je Merkur zavarovalnica pripravljena na novo zdravstveno reformo in da na tem področju ponuja pomoč slovenski vladi, če bi jo ta želela.

Po slavnostnih nagovorih obeh predsednikov in predstavitvah spremenjene celostne podobe ter trendovskih televizijskih oglasov, s katerimi Merkur zavarovalnica začenja medijsko kampanjo, je na oder stopil Iztok Čop, nekdanji vrhunski veslač in dobitnik zlatega olimpijskega odličja leta 2000 v Sydneyu. Kot ambasador zdravega načina življenja je Čop idealen promotor Merkurjeve poslovne filozofije, ki jo je ubesedil nov slogan »Danes za vaš jutri«, poudarja pa optimizem, vitalnost in zdrav način življenja, kar pelje do človekove dolgoročne sreče in manj bolezni. Skrb za telesno in duševno zdravje je bistveni del rebrandinga Merkur zavarovalnice. To sporočilo je v nagovoru izpostavil tudi Denis Stroligo, predsednik njene uprave z besedami, da smo za svoje zdravje in počutje v največji meri odgovorni prav sami.

Preden se je dobro razpoložena družba na terasi gradu Tivoli ob podpori Hiše kulinarike Jezeršek posvetila sproščenemu klepetu in zabavi, je prišla na vrsto še dobrodelna dražba, katere izkupiček je namenjen otrokom s prekomerno telesno težo. Merkur zavarovalnica se je namreč aktivno vključila v osveščanje javnosti, predvsem staršev in otrok, o nevarnosti prekomerne telesne teže pri otrocih. K projektu je pritegnila znane domače in tuje osebnosti, med katerimi gre izpostaviti zlasti fundacijo Jamie Oliver, ki je Merkurjev krovni partner pri tem projektu. Na dobrodelni dražbi, ki jo je suvereno vodil Igor E. Bergant, se je temperatura nekajkrat pošteno dvignila, saj je boj med dražitelji tekel do konca. Licitiralo se je 15 vrhunskih fotografij Toma Jeseničnika, enega največjih mojstrov slovenske fotografije in specialista za umetniške motive, ki jih je navdihnila slovenska narava. Izkupiček bo Merkur zavarovalnica podarila projektu »Gibaj in zmagaj«. Gre za kamp za otroke s prekomerno telesno težo, ki v Sloveniji postaja resen problem, saj smo na tem področju že na četrtem mestu na svetu. Na dražbi, s katero je Merkur po svojih močeh pomagal pri osveščanju ljudi in poudarjanju zdravega življenjskega stila, so na koncu zbrali prek 12.000 evrov. Številka je presegla vsa pričakovanja in potrdila prepričanje, da bo prenovljena Merkurjeva celostna podoba naletela na odličen sprejem v javnosti, saj izžareva gibanje, veselje do življenja, pozitivno energijo in zdrav življenjski stil.

 
 
 
Brezplačna številka080 28 55
 
 
 
Cookie Consent