Na začetno stran
Nahajate se: 
 
Merkurjev BusinessRun

Poslovni tek, šmorn in Gibonni

Merkurjev BusinessRun 
 

Merkur zavarovalnica ne počiva: že v tednu, ko je njeno vodstvo predstavilo Merkurjevo prenovljeno celostno podobo, je nova poslovna filozofija v polnosti zaživela tudi v vsakdanjem življenju. Potem ko sta slovenska in avstrijska uprava 5. septembra letos pred številnimi gosti iz domovine in tujine slovesno predstavili nov obraz Merkur zavarovalnice, ki poudarja predvsem zdrav in aktiven življenjski stil, je bil 8. septembra na vrsti poseben dogodek, kakršnih Ljubljana še ni imela - prvi poslovni tek, imenovan MerkurBusinessRun.

Poslovni tek je potrdil, da Merkur zavarovalnica s svojo novo celostno podobo misli resno. Zdravega duha v zdravem telesu oziroma skrbi za naše telesno in duševno počutje ne bi mogli bolje predstaviti kot s kombinacijo športno-rekreativnega dogodka, dobre hrane in kvalitetega glasbenega koncerta v Hali Tivoli.

Najprej pa so si gospodje po napornem delavniku razvezali kravate, slekli obleke in sezuli čevlje, se oblekli v tekaške drese in si nataknili športne copate. Tudi dame so poslovne kostime in visoke pete zamenjale za športna oblačila in tekaške copate. Po vzoru tujih urbanih središč se je v Ljubljani po koncu delavnika odvil tekaški dogodek, ki sicer ni bil zgolj športno ali rekreativno obarvan, saj sta mu sledila tudi kulinarična poslastica in večerni koncert hrvaškega zvezdnika Gibonnija v Hali Tivoli.

Štart poslovnega teka, ki ga je spremljalo povsem poletno vreme, je bil ob 18. uri, pomerilo pa se je kar 800 tekmovalcev v štafetnih tekih trojk. Ljubljanski Tivoli so tekmovalci pretekli po razgibani trasi, dolgi malo manj kot 4 kilometre, nastopili pa so v treh kategorijah. Med moškimi trojkami, ki jih je bilo 57, je slavila ekipa Petrola iz Moškanjcev, med 36 ženskimi trojkami so prepričljivo zmagale tekaške umetnice z imenom ART 1, medtem ko je v kategoriji mešanih trojk teklo kar 97 konkurenčnih ekip, prva pa je na cilj pritekla trojka Amicus 1.

Tisti, ki jim ni bilo do teka, so se po enaki trasi v trojkah preizkusili v nordijski hoji, prehodili pa so le enega namesto treh krogov. Vsem zmagovalcem in vsem ostalim udeležencem seveda čestitamo. Zaradi njihove številčnosti, entuziazma in športnega duha nas res ne skrbi za naslednji Merkurjev poslovni tek, ki bo prihodnje leto. Kajti če je ta že prvo leto privabil toliko tekačev in tekačic, bo prihodnji zagotovo samo še uspešnejši.

Tekaški dogodek z elementi prijateljskega mreženja in timskega dela se je zaključil v kulinaričnih dobrotah Luke Jezerška in Bineta Volčiča, ki sta se obiskovalcem večernega koncerta Gibonnija vtisnila v spomin tudi po zaslugi odličnega šmorna. Še bolj kot ta sladica pa je Halo Tivoli navdušil eden najuspešnejših in najbolj popularnih hrvaških pevcev. Gibonni je v Hali Tivoli odpel vse svoje največje uspešnice, pri tem pa več kot očitno užival pred občinstvom, ki mu je zvesto sledilo od prvega do zadnjega takta. Šele po obveznem bisu, ki je sledil uradnemu koncu koncerta, se je Gibonni lahko poslovil od publike, ki je preživela enega najbolj domiselno organiziranih popoldnevov in večerov v našem poslovnem okolju doslej. Šport, hrana in glasba so recept za uspeh, na katerega stavi tudi Merkur zavarovalnica s svojim prenovljeno poslovno filozofijo.

 
 
 
Brezplačna številka080 28 55
 
 
 
Cookie Consent